Jullovet//är slut!!

Haj ja nu är jullovet slut :( men men så är det min jullov har både varit tråkig och rolig:
Har gjort massa skojiga saker har ni? Men det har inte alltid varit roligt det har också varit tråkigt :) <3
Lite ledsen är man VI HAR INTE FÅTT NÅGOT SNÖ ALLS INTE ENS EN SNÖFLINGA vi vill ha snö men det behövs inte nu det kom inte på Julafton eller på Nyårsafton menmen
Imorgon bröjar skolan (måndag) HAR LÄNGTAT LÄNGE EFTER SKOLAN :)
Vi träffa alla min kompisar har saknat dem sjukt mycket och det kommer betyda att jag inte kommer blogga så ofta när jag har tid ;) För alla läxsor och sånt kanske någon gång i veckan: Hoppas ni haft en bra Jullov för dem som börjar skolan också imorgon och dem andra som inte börjar än njut så länge de bara på Jullovet
kram// Emina
    det har tyvärr regnat mest men ingen snö tyvärr det känns som Höst inte vinter här i Malmö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0