sååååå ledsen

Förlåt men jag har inte haft tillfälle att blogg 1:Vi hade väldigt viktigta prov i skolan 2:Har inte haft internet,nätverk 3:Varit med mina kompisar
Fast ska blogga nu!!!
Vad tycker du att våren börjar närma sig? Själv tycker jag det är underbart även att jag inte tål pollen! Pollen är en allerig som är väldigt jobbigt för vissa och en av de mest vanligaste allerigierna det är att man typ inte tål våren!te.x blommor som börjar blomma på våren,gräs och sånt men då ska man ta sin medecin och då är det ingen fara kram///
den här lila blomman eller vad det är inhåller mest pollen och det jobbigaste med pollen är att ögonen svider och börjar rinna näsan kan inte sluta rinna"DÄRFÖR ÄR DET VIKTIGT ATT TA SIN MEDECIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0